reklama

I.N.D.E.

Individuálna Nočná Delirická Exhibícia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A kto to mal všetko vedieť???? Ani ja, ani nikto iný nemal nijakú šancu prísť na to. Boli sme úplne mimo, deväťdesiat rokov pozadu... Odkiaľ sme mali vedieť, čo bude, keď sme nemali šajnu, čo bolo.   Boli sme zmätení, smädní a hladní. Polovica z nás bola dezorientovaná. Ten výpadok pamäte nám chýbal. Čas a priestor im nesedeli, nezapadalo im to medzi tie zoradené   životné kolieska..... Nikto z nás nevedel, kde sme a prečo tu vlastne sme, ale táto polovička mala pocit, že my, ostatní, to určite vieme a len to nechceme prezradiť.   My?   Stratené   existencie? Kto z nás mohol vedieť, čo sa stalo za posledných 48 hodín a či sa náhodou nenachádza v nejakom ďalšom delíriu, či to nie je len ďalší z bludne reálnych snov, ktoré v nás prehlbujú ten pocit schizofrénie, kedy strácame istotu kto a čo vlastne sme. Svojim spôsobom sme my „stroskotanci“ mali oproti tej polovici výhodu. Nebol to pre nás šok, prebrať sa na inom mieste s úplne cudzími ľuďmi, za úplne cudzích okolností... Nikto nepoznal nikoho, ale jasne sa dali rozoznať tváre, ktoré niečo podobné nezažili na vlastnej koži ešte nikdy. Toto bolo ale už aj na mňa dosť. Vstal som, aby som videl kde sa tá masa nahých skrčených tiel, schúlených do klbiek, uzimených a trasúcich sa končí. Tí, čo boli okolo mňa s údivom na mňa pozreli ako keby som vykonal niečo zakázané. Ale ja som tam stál a hľadel som okolo seba na tú masu ubitých tiel nekonečných tvarov a odtieňov pokožky, na to   more ľudí a prepadla ma hrôza. Nevidel som koniec, nevedel som definovať   priestor, v ktorom sme boli... Cítil som sa ako jediné živé, nepokosené steblo trávy na nekonečnom poli, kde sa práve skončila žatva.... Stál som tam sám... a zrazu už som nepatril ani k tej polovici, ktorá sa ešte neprebrala zo svojej ilúzie sna...Zrazu som bol iba ja a oni. Oni skrčení pred neznámym a ja zvedavý na kosu.

šimon hrebíček

šimon hrebíček

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nedobrovoľne nesmrteľný taoista, dúfajúci v prirodzený zákon zachovania pohybu a nielen energie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu