reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
šimon hrebíček

šimon hrebíček

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nedobrovoľne nesmrteľný taoista, dúfajúci v prirodzený zákon zachovania pohybu a nielen energie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

ODRAZY V OBRAZE

šimon hrebíček

ODRAZY V OBRAZE

Obraz prvýOna nie je šťastná. Žena s padajúcimi kútikmi úst. S padajúcimi kútikmi očí. Ako môže čakať šťastie s takou tvárou? A pritom jej úsmev tak pristane. Ale ako presvedčiť ženu, ktorá ma dve tváre, že šťastie nie je len biele? Musí pochopiť najprv seba? A čo keď je tou ženou muž? Uvidíme to, keď sa večer odlíči...

  • 10. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 950x
  • 2
I.N.D.E.

šimon hrebíček

I.N.D.E.

Individuálna Nočná Delirická Exhibícia...

  • 26. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 0
Niečo ako sen...

šimon hrebíček

Niečo ako sen...

Tak som sa tu zjavil a nikto nevedel odkiaľ som prišiel, no v podstate som to nevedel ani ja. Ale ani mne ani nikomu inému to zjavne nevadilo. Veď kto by si aj robil starosti v takýto krásny slnečný deň

  • 22. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu